Palautus

Palautus
Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaalla on oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta.

Jos haluat palauttaa tuotteen:

-Laita asiasta aina ensin sähköpostia info@ommelkupla.fi .
Peruutus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta.
Huomaathan,että asiakkaalla on velvollisuus huolehtia vastaanottamistaan tuotteista.
Palautettu tuote ei saa olla käytetty ja sen tulee olla siinä kunnossa, että se on uudelleen myytävissä.
Tarkista aina vastaanottamasi tuotteet tuotevirheiden varalta. Esimerkiksi esipestyä kangasta ei voi palauttaa, sillä mahdollisen virheen löytyessä pesun jälkeen on vaikea todentaa mistä ja milloin virhe on tullut eikä tuotetta pystytä uudelleen myymään.

-Saat vastauksen sähköpostilla peruuttamisen hyväksymisestä ja vasta tämän jälkeen voit lähettää tuotteen.
-Pakkaa tuote hyvin ja palauta se viipymättä. 
-Kirjoita paketin päälle:
  1. Omat osoitetiedot ja puhelinnumero.
  2. Ommelkuplan osoitetiedot: Ommelkupla ay / ASIAKASPALAUTUS, Toivionkatu 5 a 32 ,33900 Tampere, p. 050 516 5907
  3. Sopimusnumero: 677339
-Vie paketti lähimpään Postiin asiakastiskille ja ota talteen kuitti, jossa on lähetystunnus. Ilman tunnusta emme pysty seuraamaan palautusta ja mahdollisessa paketin katoamistapauksessa asiakas vastaa palautuksesta.
-Asiakaspalautuksesta Postin kautta veloitetaan 5,90 euroa, joka jätetään palauttamatta suorituksesta ellei toisi ole sovittu.
-Vaihtoehtoisesti palautettavan tuotteen voi toimittaa veloituksetta Ommelkuplan myymälään.

Huomaathan, että kuluttajan vaatimusten mukaisesti valmistetulla tuotteella ei ole peruuttamis- ja palauttamisoikeutta.
Peruuttamis- ja palautusoikeuuta ei ole esimerkiksi määrämittaan leikattulla kankaalla ja tilaustuotevaatteilla.

Jos asiakas peruuttaa kaupan, palautamme saamamme suoritukset sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei ole nimenomaisesti suostunut muuhun. Joka tapauksessa palautus tapahtuu siten, että asiakkaalle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Tilaamalla digitaalisen tuotteen, asiakas suostuu siihen, että digitaalinen sisältö on ladattavissa välittömästi maksusuorituksen jälkeen. Näin ollen digitaalisilla ja ladattavilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Reklamaatiot

- Jos saamassasi tuotteessa on virhe laita aina ensin sähköpostia info@ommelkupla.fi.
- Sähköpostiin otsikko  "Reklamaatio".
- Liitä viestiin mukaan myös nimesi ja tilausnumero tai ostopäivä ja paikkakunta, mikäli olet asioinut myymälässä / pop upissa.
- Älä ota tuotetta käyttöösi tai pese sitä tai leikkaa saamaasi kangasta ennen kuin olet saanut reklamaatioosi vastauksen.

Reklamaatiotilanteissa toimitaan tapauskohtaisesti ja voi olla, että pyydämme palauttamaan meille saamasi tuotteen, jolloin sen täytyy olla siinä kunnossa kun sen olet saanut.